Sidor

torsdag 13 mars 2014

So Cool

Idag visar jag er en stämpel ur den nya kollektionen. Oj oj vilken fin kollektion det blev. Jag fick på en gång 2-3 nya favoriter, om inte fler :-)
Stämpeln jag har använd heter "Skaterboy" tillsammans med "So Cool" texten.
Toppen till ett kill kort.

Today I want to show you one of the new stamps that are available in the store. Wow, what a great stamps so I have to add at least 2-3 stamps on my favorite list.
I used "Skaterboy" together with the "So Cool" text.
Do I need to say that those a perfect for a boy card ;-)
Denna gång har jag gjord en Wiper card. Himla roligt att göra, när kortet är stängd försvinner texten

I made a Wiper card for the first time. A fun card because the text disapears when you close the card
Gillar den textstämpeln som har en fin bakgrund. Jag har stämplat två gånger och klippt ut en text. Den fick ett lager Liquid Applique på sig. Vägg mönstrat kommer tillbaka på framsidan av kortet. 

I like the background of the text stamp. I stamped it twice and cut out the text and put it back again. On top a finishing touch with Liquid Applique.
Pappret är ur en gammal kollektion av Bo Bunny. Stämpeln är färglagd med Derwent pennor 
på kraft

I used Bo Bunny paper from an older collection and I stamped on kraft and colored with Derwent pencils.

Visit
for more stamps

Hugs Sinikka

3 kommentarer:

Päivi sa...

Så läckert kort! Härligt med inspiration till killkort, jag gillar ju att göra såna men hittar inte så ofta inspiration till tuffa killkort men idag har jag hittat här :)

Cornelia sa...

Snacka om perfekta stämplar till den perfekta kortvikningen! Super!!!!

Marita Johansson sa...

Så himlans görsnyggt

Kraaaaam