Sidor

lördag 13 april 2013

Till en fotbollskille


Till en kille som gillar att spela fotboll känns ju det här motivet ganska självklart. Anders spelar fotboll heter det. Jag har stämplat på akvarellpapper och färglagt med tombowspennor, precis som vanligt.

For a guy who likes to play football feels this motive quite obvious. It's called Anders is playing football. I stamped on watercolor paper and colored with tombows pens, as usual.

Nu är det så att Elias, killen som ska få kortet, inte bara gillar fotboll utan har en rad andra intressen också. Jag funderade länge på hur jag skulle få ihop det på ett och samma kort, men så fick jag en idé om ett korsord. På internet finns gratissajter där man kan göra sitt eget korsord, så det gjorde jag. Och satte det sedan här på kortets insida. 

Till höger finns plats att skriva sin hälsning samt en ficka att stoppa pengar i.

Now, that Elias, the guy who will receve the card, not just lika football, but has a number of other interests as well. I thought long about how I would get it together on the same card, but I got an idea of a crossword puzzle. On the internet there are free sites where you can make your own crossword puzzles, so I did.

To the right is a place to write the greetings and a pocket to put money in.

Kortets baksida. The back of the card.

Ha en bra dag! Have a nice day!
//Cornelia

3 kommentarer:

Yvonne sa...

Attans vad fiffigt med korsord. Du kan du =)
JÄTTEfint kort. Jag Har ett kort med Anders i tårta hos mig idag (fler kommer)
Kramar från Yvonne

Sinikka sa...

Vilket personligt kort det blev. Mycket bra med framsidan och sen insidan.....härligt

Sinikka :-)

Marita Johansson sa...

Ett riktigt häftigt kort

Kraaaaaam