Sidor

lördag 13 april 2013

Bara Anders

En av de sprillans nya stämplarna ser ut såhär och heter Bara Anders. Jag har använt honom på ett enkelt kort där jag kortat av framsidan ett par centimeter och satt fast honom precis på kanten. Tyckte att det blev en ganska kul effekt.
Jag tänker mig också att stansa ut bokstäver till ett namn och kanske ålder också, och montera dem upptill i högra hörnet. Men det får bli när jag vet vem som ska få kortet.

One of the brand new stamps looks like this and is called Just Anders. I have used him on a simple card where I shortened the front a few inches and stuck him right on the edge. Thought it was a pretty fun effect. I imagine that punching out letters to a name and perhaps age as well, and place them at the top right corner. But it may be when I know who should get the card.

 Här ser man kortet lite öppet. Here you can see the card a little open.

 Kortets insida. The inside of the card.

Och så baksidan. Som vanligt har jag maskat in en bit av stämpeln på framsidan i min personliga stämpel. Stämplat har jag gjort på akvarellpapper och färglagt har jag gjort med tombowspennor.

And then the back. As usual I have masked a piece of the stamp from the front into my personal stamp. Stamped I have done on watercolor paper and coloring I have done with tombows pens.

Ha en fin dag! Have a nice day!
//Cornelia

Inga kommentarer: