Sidor

tisdag 18 oktober 2011

Ett litet jul/nyårs kort

Jag har julkänslor redan. Det känns helt absurt. Jag har redan dragit vidare till nyår och har gjort ett kort för att fira det.
I have the Christmas spirit already. It´s totally absurd. I've already moved on to the New Year and have a card to celebrate it.

Må 2012 bli ett lyckans år för alla.
May 2012 be a year of happiness for all.

På detta kortet har jag överdoserat med glitter. Jag vet inte vad det är men jag älskar glitter just nu.
I have overdosed with glitter on this card. I don´t know what it is but I love glitter right now.

Papprena jag har använt är från My mind´s eye, Lost & Found, de har härliga glitter detaljer.
The papers I´ve used are from My mind´s eye, Lost & Found. They have wonderfull glitter details.


 Kanterna på pappret har jag bestrött med små silverkulor. Blommorna har jag färglagt med mina copics.
I´ve sprinkled the edges of the paper with small silver marbles. The flowers have been colored with copic.


Stämpeln heter "Champange Girl" och är med i nästa kollektion (hon är en av mina favoriter). Hon är färglagd med copics och bikinin har jag målat över med en glitter penna (uniball Signo sparkling). Likaså texten.
The stamp is called "Champagne Girl" and is included in the next collection (she's one of my favorites). She is colored with copic and the bikini has been painted with a glitter pen (uniballs Signo sparkling). As has the text.

Snart firar jag påsk : )
I´ll probably celebrate Easter soon : )

Ha det så bra,
Anita
Have a nice day,
Anita

6 kommentarer:

Cornelia sa...

Själv gjorde jag faktiskt ett litet, litet påskkort häromveckan... *gapskrattar* Det är bra att vara ute i god tid.

Det här kortet, Anita, är såååå fräckt. Traditionellt och jättefint på insidan och helt outstanding på insidan. Överraskande, roligt och himla snyggt!

Anette sa...

Vilket häftigt kort!

Stephi sa...

supersnyggt, vilken pingla i glaset.

Ywonne sa...

Läckert kort... det är bra att vara ute i god tid *S*

Kattiz sa...

Underbart kort och vilket motiv!!! Så superläckert, jag bara älskar det! Och det är bra att vara ute i god tid, jag började med julkorten i april ;)
Kram Kattiz

Anonym sa...

Supersnygga vimplar!