Sidor

onsdag 19 oktober 2011

Coola Sara

Nu har jag gjort en ryggsäck igen. Beställningsjobb. Ryggsäck med tillhörande flaskkort. Och sen tillkom ett litet presentkort som skulle ligga i ryggsäcken. Det lilla kortet som det står 40 på gjorde jag av bara farten *S* Det kan väl få hänga på nån present, eller nåt.

I made a little back packer and a card for a bottle. The small cards are one gift voucher and one empty card to hang on a present or something.



Flaskkortet dekorerade jag med bland annat Coola Sara och en utstansad fjäril.

The bottle card is decorated with Coola Sara and a butterfly, among other things.




Här är baksidan på ryggsäcken. Bandet gillar jag alldeles särskilt. Det är sååå snyggt!

Here is the back of the back packer. I like the ribbon a lot, it´s soo nice.




Nu när jag sitter här och fixar med bloggen inser jag att jag naturligtvis borde använt stämpeln Solbadaren till insidan av presentkortet, men så smart var jag inte när jag gjorde det, utan då klippte jag bara ut den här bilden ur en resekatalog. Så fantasilöst, eller hur? Men, gjort är gjort och så här ser insidan ut.

Now, when I´m sitting here blogging, I realise that I would have used the stamp Solbadaren, but I wasn´t that clever when I made the card, so the inside of the gift voucher is like this. The picture is from a travel magasine.

Ha det gott! Have a nice day!
Cornelia

6 kommentarer:

Stephi sa...

vilket sjysst set! Som vanligt i så fiiina färger.

Anonym sa...

Superfina! Gillar motivet med tjejen i glaset skarpt! Vill ha massor! =)

Ha en bra dag, kram Ulrica

PS. har du sett att jag lottar ut en tjusig ask nu?

Ann-Charlotte's blogg sa...

Vilka toksnygga saker...
Kram

Susy sa...

Underbart fina allihopa!!!!!!

KRAM SUSY

Kattiz sa...

Du är makalös på att få ihop fina set att ge bort! Underbara alster, väskan är ju bara för söt och flasktagen urläcker!
Kram Kattiz

Anonym sa...

Supersnyggt set!