Sidor

fredag 24 juni 2011

Skap

Hei!
Eg er veldig glad i dekorere/lage bokser så denne gangen har jeg dekorert et skrin.Snudde det på hodet og vips så var det et skap,he he.Bakgrunnen er laget med gesso,lumiere maling,stempling osv.

Jeg har brukt dette flotte stemplet : Sara i klänning som jeg har fargelagt med promakers/copics
Måtte ha bein på skapet og da brukte jeg tegnestifter som jeg har dratt ut nåla av.





Her står skapet så man får se det litt fra en annen vinkel.


Ha en flott og kreativ dag!


Klem fra Anne May





5 kommentarer:

Cornelia sa...

WOW! Så läckert!

Glad Midsommar dej, AnneMay, och alla som läser här!

Carina sa...

Jättesnyggt!

Anonym sa...

Supervackert!

Ha en trevlig midsommar!
Kram
J

Sivic sa...

Kjempefint : )

Anita sa...

Underbart skåp. Hur läckert som helst.