Sidor

lördag 25 juni 2011

Glad midsommar!

Skulle förstås ha önskat er en Glad Midsommar redan igår, men här kommer en lite sen hälsning iallafall.

Jag har använt freebie-motivet ur senaste nyhetsbrevet från Phunnyface, precis som Oliver gjorde häromdagen. Ett topp-motiv, användbart till precis allting, tror jag! På skylten kan man ju skriva namn, årtal, hälsningar, välkommen.... you name it! Här finns inga begränsningar alls!

Har du missat att anmäla dej till nyhetsbrevet? Då finns ett litet formulär här till vänster i kanten, där du bara fyller i dina uppgifter. Det är givetvis helt gratis och ger dej förutom en och annan freebie även fina erbjudanden och förhandstittar på kommande stämpelkollektioner.

Kortet är skapat till Kvällsutmaningen hos Svensk Scrapbooking, där Midsommarcropen fortfarande pågår. Man skulle inspireras av en annons och jag tog fasta på just midsommartemat. Och jag säger det igen: Phunnyface är med och sponsrar en av tävlingarna, så vill du ha chans att vinna några stämplar, ta dej en titt!

4 kommentarer:

smuulan sa...

Superfint! Hade dessutom helt missat nyhetsbrevet, så jag anmälde mig ögona böj!!!!

Cornelia sa...

Så kul att du hittade till nyhetsbrevet, du med!

Oliver sa...

Three letters OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Cornelia detta kort är ju super fint!!!!
"Blombuketten" var ju en helt perfekt liten accent!
Sorry för så få kommentarer men jag och min data är ovänner.
Skriver detta på min iphone

HA DET BÄST!!!!

/oliver

scrapparlotta sa...

Vilket fint kort....gillar blommorna som är olika i olika färger...somrigt och fint!