Sidor

söndag 13 mars 2016

Nu stänger vi fabriken

 Nu stänger vi fabriken.

Vi har efter mycket övervägande kommit fram till att det är dags att stänga ner Phunnyface  och fortsätta med andra saker. Jag (Anita) har så mycket jag vill göra konstnärligt att jag inte längre har tillräckligt med  tid att lägga ner på företaget. Det har varit en underbar tid och jag har lärt mig mycket och träffat så många underbara människor som inspirerat mig med sina verk och nu vill jag gå vidare och utvecklas. Jag vill måla, fota, trycka mm. Jag kommer inte försvinna från nätet men jag kommer att koncentrera mig på min egen konst och min egna personliga sida som är under konstruktion olootoddo.com Eventuellt kommer jag att sälja digitala stämplar men det vet jag inte riktigt än. Vi får se. Allt kan hända och det är spännande.
---

Allt ska bort.

Allt i butiken ska bort och därför sänker vi priset på alla stämplar med 50 %.
Det är först till kvarn som gäller. När en stämpel är slut så är den slut.
50 %
---

Slutligen:

Jag vill tacka alla som varit med och hjälpt till med Phunnyface, framförallt alla DT medlemmar som varit hos oss genom tiderna. Jag vill tacka vårt nuvarande Design Team som bara är bäst. Tack KristinaSnojbi och Elin för allt ni har gjort och det har varit en fröjd att se vad ni lyckas trolla fram varje vecka (Elin har precis börjat men varit en trogen kund genom åren så jag har allt sett vad hon kan skapa). Ni är magiska, dessutom så har ni stått ut med mitt vel. Sen vill jag ge ett speciellt tack till Cornelia som är som en del av företaget. Hon har varit med sen början och har varit där och stöttat oss genom att skapa helt fantastiska alster och som vän. Utan dig hade vi inte kommit så långt som vi gjorde. Du är en sann pappers konstnär och det har varit en ära att få lära känna dig. Tack ALLA för den tid som varit nu säger vi adjö och lyfter blickarna mot framtiden. 
Kram Anita och Fredrik

1 kommentar:

Susy sa...

Så ledsamt att höra, men jag har full förståelse, ALL LYCKA i fortsättningen!

KRAM SUSY