Sidor

måndag 19 januari 2015

Ska vi byta grejor?

Jag skulle byta några Project Life-kort med en tjej i Norge och visst hade jag kunnat slänga ner korten i ett kuvert, rita på adressen och lägga det i en gul låda och låta posten sköta resten. Men varför ska man göra det så där enkelt för sej?! Är man scrappare, så är man... och då vill man ju göra något liiiiiiite mer, eller hur?!

Och är man scrappare så är man ju per automatik också fotograf... så motivet var givet! Anna med kamera, såklart.

Bokstaven W är mottagarens initial och den har fått lite 3D-lack för extra effekt.

När man öppnar kortet/asken ser den ut såhär. Jag gjorde först en ask till PL-korten, där jag skar ut ett fönster (overhead-plast är perfekt för detta ändamål) och sen gjorde jag en extra framsida, som täcker detta.

Insidan har en lite annorlunda stil, för att passa till de svartvita korten.

 Dubbla "lock", alltså...

 ... och när man tar ur korten så ser man att botten i asken också är lite dekorerad. Jag kan ju aldrig låta bli att fixa lite med insidorna också *S*

Undersidan på kortet/asken med min personliga stämpel och en bit av Anna igen.

Ha en bra dag!
//Cornelia

Inga kommentarer: