Sidor

tisdag 6 januari 2015

Dags för nya födelsedagskort

Idag visar jag ett kort jag hoppas har kommit fram.
Det är till en tjej som fyller 9 år idag.

Jag har använt stämpelsetet Fjärilar
*
Today I show a card I hope has arrived.
There is a girl who is 9 years old today.

I have used the stamp set Fjärilar



Jag har färglagt med Distress Markers och 
så la jag glitterlim på det oranga och på kroppen.
På det blåa har jag lagt crackle accents
*
 I have colored with Distress Markers and
so I added glitter glue on the orange and on the body.
On the blue, I put the crackle accents



I kortet har jag stämplat Fjärilar med Distress Ink och
sedan embossat med klart pulver med glitter i
*
Inside the card I stamped Fjärilar with Distress Ink and
then embossed with clear powder with glitter in




Inga kommentarer: