Sidor

lördag 20 december 2014

Sing along

Idag kommer sista julkortet jag har skapat för i år. Denna gång är det lilla Kör Tjejen som sjunger en låt för er. Kanske tänd ett ljus :-)

Today I show you the last Christmas card that I made for this year. The little Choir Girl is singing a song for you. I think I hear " Let it snow" :-)
Jag själv har varit lite lat och kände inte för att färglägga. Och jag har paper pieced istället.
Även det funkar pa dessa fina stämplar. Är himla nöjd med resultatet.

I was a bit lazy and didn't feel like coloring, so I paper pieced the image. Even this works with the beautiful stamps. I really like the result.
Håret och ansiktet har jag färglagd med Faber Castell Polychromos pennor.

I colored the face and the hair with Faber Castell Polychromos.

Önskar er alla en riktig god jul och ett kreativt 2015
I wish all of you a Merry Christmas and a creative 2015

Hugs Sinikka

1 kommentar:

Cornelia sa...

Detta är, tror jag, min favoritstämpel bland alla julstämplar! Jag bara älskar denna lilla söta tjej!

Du har verkligen gjort henne rättvisa på ditt fina kort!

God Jul!