Sidor

tisdag 4 november 2014

Diagonal rad

Jag har gjort ett kort efter en av de diagonala raderna i 
tävlingens bingobricka.
Nerifrån vänster och upp till höger.
*
I have made a card for one of the diagonal lines in 
competition bingo card. 
From the bottom left and top right.



Något guldigt / anything in gold
Guldtråd / Gold thread
som jag sydde en SÖM med / I sewed a SEAM with



Något Juligt / Something christmas



Figurstans eller dies
Jag använde en dies till istapparna
*
Figure punch or dies 
I used a dies into icicles



Blad / Leaf



Såhär ser hela kortet ut och 
motivstämpeln jag har använt heter Glitter Ren
*
This is what the whole card look loke and the
motif stamp I have used is called Glitter Ren



Jag har embossat den med ett pulver som heter Antik detail
*
I have embossing it with a powder called Antique detail



Insidan ser ut såhär
Jag stämplade God Jul i tavlorna och ett litet ljus i hörnet.
*
The inside looks like this 
I stamped Merry Christmas in the paintings and a small light in the corner.


Ni hittar Tävlingen
*
You can find the contest 




Inga kommentarer: