Sidor

tisdag 8 juli 2014

jag ser dig......

Hoppas ni har fint sommar väder. Hos oss är det mindre, solen kommer inte riktigt fram. Så toppen pysselväder ;-)
Idag visar jag en tag med den fina stämpeln " jag ser dig". Ni kan hitta henne bland vuxen stämplarna.

I hope you have nice summer weather. Well here in Holland it rains a lot. Perfect to sit inside and craft ;-)
Today I want to show you a tag with the lovely stamp " I see you" You can find her among the adults stamps.
Till tagen tog jag vanligt kraft cardstock. Med en mask och clear embossing pulver fick jag struktur på tagen. På den fina damen har jag använd ett tjock lager av embossing pulver. Sprickorna får man när man lägger det en stund i frysen och sen bryta det.

For the tag I used kraft cardstock. The background is made with a mask and clear embossing powder. I even used embossing powder on the lady. Put it in the freezer for a while and break it to get the vintage look.
Färglagd med Faber castell Polychromos.

I colored with Faber castell Polychromos.

See you next time
Hugs Sinikka

1 kommentar:

Marita Johansson sa...

Såååå läcker
Snyggt med det krackelerade "glaset"
Kraaaaam