Sidor

torsdag 27 februari 2014

Hugs

Idag visar jag en side step card. Jag har gjord den med min silhouette...lite lat får man ju vara
Lilla tösen jag har använd på detta kort heter "flickan med nalle" och då passar ju ordet HUGS bra till.

Today I want to show you a side step card. I made this with the silhouette...sometimes it great to be lazy
I used the cute stamp "girl with teddy bear" and the word HUGS came right up in my mind 
Lite söt tjej papper och ett fåtal blommor, mer behövs ibland inte

Girlie paper and a couple of flowers was enough for this card
Färglagd har jag som vanligt med Derwent pennor på kraft. Målat rund stämpeln med vit Derwent penna och sen skurit ut tjejen.

I colored the image with Derwent pencils on kraft. I used white Derwent to mark the outlines and then cut out the image

Hugs from me
Sinikka

1 kommentar:

Marita Johansson sa...

Åhhh såna härliga färger och söt stämpel

Kraaaaam