Sidor

lördag 8 februari 2014

Gulligt och rosa


Ett inte så vanligt kort för mig visar jag idag. De som känner mig vet att jag inte så ofta skapar i rosa, framför allt inte med så här mycket rosa på ett och samma kort. :) Till detta rosa kort har jag även använt mig av den så otroligt gulliga stämpeln Bamse kram.

A not that common card from me that I show today. Those who know me, know I don´t often create in pink, especially with this much pink on the same card. :) For this pink card, I've used the so incredibly cute stamp Bear hug.


Ha en toppen dag!
Have a nice day!
Päivi

3 kommentarer:

Susy sa...

Ljuvligt fint, Päivi!!!!!
Love it!

KRAM SUSY

Marita Johansson sa...

Såååå gulligt

Trevlig helg

Ywonne sa...

Snyggt !
Fast det faktiskt är mycket rosa, kändes det inte som om det var för mycket *S*
Ha det bra.