Sidor

lördag 21 december 2013

One layer cards

Här är julklappar till sambons barn och barnbarn. De genomskinliga askarna innehåller ett startkapital till en resa vi ska göra tillsammans till hösten och vänder man på askarna så ser man slantarna ;)

Jag tror inte att jag någonsin gjort "one layer card" förut, men här har jag bara stämplat direkt på kortet, sen fyllt i med embossingpenna och strött på silverpulver och så värmeembossat alltihop... effekten blev riktigt fin, tycker jag själv.

Motivet är förstås Glitter Ren och visst är det vackert!

På insidan har jag placerat en gruppbild från årets resa och så ett rim om att vi gör om det igen.

Den här typen av kort tar inte lång tid att göra, så har du kommit på att du behöver ett par extra julkort är det här ett tips på hur du kan göra!

God Jul!
//Cornelia