Sidor

onsdag 30 oktober 2013

Pumpkin basket

Idag blir det tema Halloween och jag har skapat en korg med formen av en pumpa. Pumpa-formen får man enkelt till genom att stansa ut fem ovaler. Jag har valt att mönstra mina ovaler med olika embossingfoldrar innan jag satte samman dem.
 
Today I offer you Halloween theme and I have created a basket with the shape of a pumpkin. The pumpkin shape you easily create by punching out five ovals. I have choosen to pattern my ovals with fifferent embossing folders before I put them togheter.
 

 
Här har vi ett av mina favoritmotiv hos PhunnyFace; Vampyr bett. Mina promarkers har målat bådas hår i svart, men i olika toner. Damens hår glittrar och gnistrar med hjälp av vit Sakura pen.
 
Here is one of my favorite stamp motif at PhunnyFace; Vampire bite. My promarkers has colored both two's hair black, but in different shades. The ladys hair is glittering and glimmering owing to a white Sakura pen.
 
Tack för titten, ha en riktig toppendag!

Kramar från DT Kristina ScrapSalig

Thanks for visiting, have a really nice day!

Hugs from DT Kristina ScrapSalig

2 kommentarer:

Päivi sa...

Vilken läckert korg! Perfekt form nu i Halloweentider :) Perfekt stämpel till och supersnygg färgläggniing!

Ha det bäst!

Marita Johansson sa...

Såååå läckert