Sidor

torsdag 6 juni 2013

Påsk mitt i sommaren?


Idag tänkte jag visa ett påskkort och nej... helt snurrig har jag inte blivit ännu ;) Varför jag visar denna nu mitt i sommaren istället för när det var påsk är för att jag inte fått visa den tidigare. Detta kort har varit med i Inzpira nr 1 2013 och nu har det gått 3 månader så jag får visa den även här :) Till detta kort har jag använt mig av den så härliga stämpeln Vilande kykling.

Today I´m  showing you a Eastercard and no... I haven´t become crazy...yet ;) Why I´m showing this today and not when it was Easter is because this card was in the magazine Inzpira no 1 2013 and I was not allowed to show it previously. To this card I used the stamp Resting chicken.


Ha en toppen dag!
Have a nice day!
Päivi

1 kommentar:

Marita Johansson sa...

Superfint
Kycklingen sitter så gött i sitt skal bland blommorna


Kraaaam