Sidor

lördag 29 juni 2013

Girl with umbrella

Hejsan, här kommer jag med den fina stämpeln "flickan med paraplu"
Denna söta tjejen passar precis vid vädret vi har här nere i Holland.
Men jag blev själv på gott och glad humör när jag färglagd henne i underbara färger, med Distress Ink.

Isn't she adorable this little lady with the big umbrella???
We had a lot of rain lately in Holland but I colored her in a lovely combination with Distress Ink and I felt happy right away.
Och så hittade jag ett papper med små stövlar på. 

I found some great paper with rainboots in my stash.
Hoppas ni har bättre väder, vart ni än är....skulle det regnar, ta vägen förbi shoppen, det finns ju så många fina stämplar som vill få lite färg på sig.

I hope there is no rain where you live......otherwise here is a little tip, hopp over to the shop. Time to put  some colors on a new stamp :-)

Hugs Sinikka

1 kommentar:

Marita Johansson sa...

Åhhh sååå fint

Denna stämpeln gillar jag och hon är rolig att färglägga

Kraaasam