Sidor

söndag 19 maj 2013

Dags för fiske

Min man gillar att fiska och när han  fyllde år i fredags så fick
han detta kortet med stämpeln Anders fiskar
*
My husband likes to fish and on his birthday last Friday
he got this card with the stamp Anders fiskar




Jag glittrade lite på fiskfjällen
*
I glittered a little on fish scales



På insidan finns några hjärtan och så hittade jag en
röd fiskekrok bland min mans fiskegrejjer som jag "lånade"
*

Inside, there are some hearts and I found a
red fish hook from my husband's fish stuffs that I "borrowed"






3 kommentarer:

Cornelia sa...

Ett jättesnyggt kort som jag gillar massor!

Päivi sa...

Härligt kort! Gillar detaljen på fisken och fiskekroken :)

Ha det bäst!

Anita sa...

Det är alltid kul att se hur ni tar er an de manliga stämplarna. Kortet är jätte fint och jag gillar alla detaljer.