Sidor

måndag 8 april 2013

Favorit i repris

Jag gjorde ett sånt här kort för ett tag sedan. Någon fick syn på det i min blogg och ville beställa ett "likadant". Exakt lika blir ju kort aldrig, men ganska lika ändå. När jag ändå gjorde beställningskortet så blev det ett till mina föräldrar också.

I made a card like this a while ago. Someone saw it in my blog and wanted to order a "same". Exactly the same is the card never, but quite similar anyway. While I did order the card so it became one of my parents as well.

Här är motivet Gräsklipparmannen.

Here is the motive Lawnmower.


Damerna som pysslar med sina blommor kallas Älskade trädgård och jag har färglagt den ena i gult och den andra i rosa och så har de fått matchande blomsterarrangemang.

The ladies who are involved with their flowers are called Beloved garden and I have colored the one in yellow and one in pink and they've got matching flower arrangement.

På insidan av kortet finns plats att knyta fast en eller ett par fröpåsar. Kortet till vänster är beställningskortet och damen som ska få det gillar att dansa också, så här passade den här stämpeln med Dansande par perfekt.

On the inside of the card room to tie one or a few packets of seeds. The card on the left is orderring the card and the lady who should get it like to dance too, so this stamp fits perfectly.

Ha en fin dag! Have a nice day!
//Cornelia

2 kommentarer:

Stephi sa...

wow...helt otroligt kreativt och så snyggt. Du är som en stjärna

Marita Johansson sa...

Men åhhhh sicka heeelt underbara kort


Kraaaam