Sidor

lördag 2 februari 2013

Pinup Sara

HEJ!
 
Idag chockar jag nog er (och Mr PhunnyFace- Fredrik)!!!
Inget rosa och gulligt!
Kände utmaningen, tack Fredrik!!
Svart och rött!!!

Jag har dekorerat en box för två flaskor vin!

HI!
 
Nothing pink and sweet from me today!!!
Black and red!!
I have decorated a box with 2 bottles of wine in!

 Stämpeln heter "Pinup Sara"!

The stamp is called "Pinup Sara"!
Denna present fick min mans bästa kompis på 40 års dagen, ganska läckert, eller hur?!

HA EN RIKTIGT BRA DAG!
HAVE A NICE DAY!

KRAM/HUGS
SUSY

5 kommentarer:

Ustvarjalni utrinki Tamara P. sa...

Lovely gift,
hugs Tamara

scrapparewa sa...

Vilket härligt kort med en tänkvärd text!
Kram!

Marita Johansson sa...

Helt underbart läckert

Kraaaam

Päivi sa...

Hihihi... du är roligt du! Fast mig chockar du inte. Urläckert säger jag :)

Ha det bäst! Kram

Stephi sa...

en sån fin pinuppa