Sidor

onsdag 5 december 2012

Pysselfröken vinkar hejdå

Hej!
Det här blir mitt sista inlägg hos PhunnyFace. Jag har med sorg i hjärtat beslutat mig för att trappa ner på mitt DT-ande och ge mer tid till familjen. Jag vill tacka Fredrik och Anita för att jag har fått förtroendet att skapa för er. Det har varit jätteroligt.

Idag visar jag ett julkort där har använt stämpeln Iggy med lussebulle.


Vikningen som jag har använt kallas för tältkort. Jag har utgått från ett ark i storleken 11 cm * 27 cm. Jag har bigat vid 11 cm, 13,5 cm och 16 cm. Jag har även stansat ett hål med en rund dies för att få ett fönster. När man sedan viker vid bigningarna och klistrar ihop kanterna överst ser kortet ut så här från sidan.


Jag önskar er en riktigt god jul!
Kram Pysselfröken

4 kommentarer:

Cornelia sa...

Hej då!

Päivi sa...

*Vinkar tillbaka* Fast jag ser ju dig på andra håll :)

Härlig kort med den så söta Iggy :)

Ha det bäst!

Susy sa...

Först och främst vilket underbart läckert kort och vilken härlig vikning, me like!

Kommer verkligen sakna dig här i härliga PhunnyFace gänget, men vi hörs och ses ju på andra ställen vännen! Jag är så grymt imponerad av din färgläggning!

STOR KRAM SUSY

Ustvarjalni utrinki Tamara P. sa...

So cute!!!
Tamara