Sidor

tisdag 25 december 2012

Högklackat med julpingla

Hej igen, hoppas att ni har haft en alldeles underbar julafton! Här kommer ännu ett gästinlägg från mig och idag är det en scrappad klacksko som står på scenen tillsammans med en underbar liten julpingla.

Hallo again! Hope you had the most wonderful Christmas Eve! Here cames another guest blogg entrie from me and today we have a high heel shoe on stage togheter with a gorgeous Christmas babe.

På vintern får man lätt snö på skorna och det har jag ordnat med distress stain, Picket Fence. Skons kanter är infärgade med distress ink, Black Soot.

In wintertime you easily get snow on your shoes, that I have arrange with som distress stain, Picket Fence. The edges of the shoe has been staind with distress ink, Black Soot.



Julpinglan är färglagd med Promarkers i grönblå toner. Stövlarna har fått ett lager Crackle Accent och de vita detaljerna på pinglans klänning är dekorerade med glitter stickles. Hmm, kanske fick hon en smula för mycket kajal?

The Christmas babe is colored with Promarkers in greenblue tones. Her boots is covered with Crackle Accent and the white parts of her dress is decorated with Glitter Stickles. Hum, maybe shes got too much eyeliner?



Som den hobbyfotograf jag är så lyckades jag inte visa er skons insida. Där finns dock skostorleken på mottagaren av denna sko: 37. Ett fluffigt band med rosor på spets döljer de tejpade skarvarna på insidan, men syns ej heller i bild.

As the hobby photographer I am, I did not succed to show you the inside of the shoe. There I placed the shoe size of the receiver: 37. A fluffy ribbon with roses on lace is covering the togheter taped seems inside, that is not visible on pictures.

 

Innan jag tackar för mig idag vill jag bara tala om att det är otroligt skojigt att få inspirera PhunnyFace:s läckra och härliga stämplar! Tack för titten, ha en god fortsättning på julen!

Before I close this entrie, I have to say that it's incredible fun to inspire with PunnyFace:s delicious and lovely stamps! Thanks for stepping by, whish you a continued Merry Christmas!


Stor kram från GDT Kristina ScrapSalig

Big hug from GDT Kristina ScrapSalig

8 kommentarer:

Ustvarjalni utrinki Tamara P. sa...

Vesel božič
God JUL
Great shoe, so sparkle and festive.
Have a nice day.
Hugs Tamara

Johanna Thelin sa...

Så otroligt snyggt. Tack för härlig inspiration.

God fortsättning!

Cornelia sa...

Jag säger det en gång till: Jag gillar ALLT du gör!!! Den här läckra skon är inget undantag!

Päivi sa...

Så läckert! Så toppen dessa passar ihop,stämpel och sko :)

Ha en toppen fortsättning på julen!!!

Marita Johansson sa...

WOOHOOW Sååå himlans snyggt

Kraaaaaam

Susy sa...

Vilken underbart läcker sko och "Julpingla" stämpeln bredvid supersnyggt!

KRAM SUSY

Kristina ScrapSalig sa...

Tusen tack snälla ni, en stor julkram till er för rara kommentarer som lyfter och värmer!

Stephi sa...

grym dojja!