Sidor

måndag 29 oktober 2012

Brunt & Rosa

Ett kort i bruna och rosa nyanser.
Här har jag använt den nya stämpeln Väntar på dej
Har målat med Distress Inks och på vingarna har jag lagt lite glitterlim.
På ögonen och munnen har jag lagt på 3d-lack

A card in brown and pink shades.
Here I have used the new stamp Waiting for you
Have painted with Distress Inks,  on the wings  I have a little glitter glue.
The eyes and mouth, I put on 3d-coat







Insidan med  samma papper som framsidan
The inside with the same paper as the front



7 kommentarer:

Cornelia sa...

Vackert kort!

Majsan sa...

ÅHH såå snyggt kort, tokgillar alla detaljerna, så läckert med snöret genom öljetterna :)

KRAM MAJSAN

Emelie sa...

Riktigt snyggt!!!
Kram

O´Kelly sa...

Så fint.
Gillar det mycket.
Må så gott!

Stephi sa...

fint kort

Anette sa...

Jättefint!
Fin stämpel och bakgrunden är underbar.

Ywonne sa...

Vilket fint kort, härliga färger...
Åh, vad bra att du använt 3D lack, jag köpte precis en flaska i helgen, men visste inte riktigt hur/när jag skulle använda den...


Ha det bra