Sidor

lördag 4 augusti 2012

Artist Of The Month

Nu startar jag en tävling här hos Phunnyface som kommer att fortgå varje månad framöver och detta av den enkla anledningen att det är så roligt att se hur våra motiv används av er :)

Så har du gjort något där du använt motiv från PF så behöver du bara ta ett kort på det och skicka till mig på fredrik@phunnyface.com
Den 25 varje månad kommer jag att utse "artist of the month" där vinnaren får välja en valfri stämpel, vi visar ditt bidrag i våran blogg och du får en logga som visar att just du har vunnit :great:

För att alla skall ha en chans så kommer jag även att lotta ut en vinnare varje månad där jag väljer ut en stämpel till dig :pompom:

Så välkommen och visa mig vad du har gjort med PF motiv, du kan självklart visa fler varje månad :)
Kram
Fredrik

Inga kommentarer: