Sidor

fredag 22 juni 2012

Hem ljuva hem

Hej på er!
Jag har gästat under Maj månad och fick ett mail där jag blev erbjuden fast plats i designteamet. Det känns jättekul och jag hoppas jag kommer skänka er en del inspiration.

I have been a guest designer here at Phunnyface in May, and after that period I got an email  with the question if I want to continue. Im very happy to be a part of the lovely designteam now. I also hope I can give some inspiration to all of you.

Idag visar jag ett kort till en kvinna som fått nytt boende.
Today I show a card to a woman who moved to a new place.



 Till detta kort passar dessa stämplar så bra, tycker jag. Det är stämpeln Livet är härligt och stämpeln Sminkbord + stol. De har jag maskat ihop.

I have used 2 stamps for this card, using the masc technic. You can find the links above.



5 kommentarer:

Anita sa...

Vilket fantastiskt kort!! Hur häftigt som helst!!

Cornelia sa...

Super, Stephi! Precis som allt du gör..!

Varmt välkommen i Gänget här hos PF!!!!

kortmakeri och känslor sa...

Superfint!!!

Päivi sa...

Super snyggt! Och du, välkommen in i gänget :)

Ha det bäst!

Marita Johansson sa...

Ett fantastiskt fint kort