Sidor

lördag 2 juni 2012

Grattiskort till Susy

Nu är det ett tag sedan min goa DT-kompis Susy fyllde år, men då fick hon det här kortet av mej.

Wellpappsdetaljen i hörnet kom till på ett annat kort, där jag använde mej av spillpapper (som jag har i mängder, tar det aldrig slut??? *S*). Men det pappret var verkligen nästan slut och sista biten räckte helt enkelt inte till hela framsidan och var lite rivet, dessutom. Då kom jag på att sätta en liten bit wellpapp bakom och resultatet var i mina ögon så bra att jag valde att upprepa det på det här kortet också.

Inuti finns såklart plats att skriva vem kortet är ifrån och till höger har jag placerat Coola Sara tillsammans med Presenthögen, två motiv som jag maskat ihop till ett och färglagt med tombows.

Samma Sara har jag sedan maskat in i min personliga stämpel på baksidan.

Shortly in English: This is a birthday card for our dear DT Susy, who has her birthday a couple of weeks ago. I have used the stamps Coola Sara and Presenthög.

Ha en bra dag! Have a nice day!

4 kommentarer:

Päivi sa...

Har varit länge för lat att kommentera :D Men nu! :)

Vilket underbart kort Susy fick av dig. Denna är ju bara så härlig. Fullt med detlajer som alltid på dina kort!

Ha det bäst!

Marita Johansson sa...

Ett Jättefint kort

Susy sa...

Detta kort är helt underbart, Cornelia!
Pryder vårt hem så fint nu!
Att få ett "Cornelia kort" på riktigt, kan inte beskriva i ord!
Jag klämmer och känner på kortet och är så imponerad av det, dina lager på lager av papper, wellpapp och dina dekorationer, helt underbart!
Coola Sara och presenthögen har du färglagt helt underbart!
STORT TACK MIN FINA DT-KOMPIS!

KRAM SUSY

Kattiz sa...

Hur fint som helst!:) Gaaaaah, jag måste nog ha de där stämplarna :)