Sidor

söndag 17 juni 2012

En väska

Ett väsk-kort till en tjej som ska fylla 8 år nästa vecka. Jag har använt den nya Vikingen Maya som motiv, söt och lite tuff på samma gång, precis som mottagaren.

Locket hålls stängt med hjälp av en liten bit kardborreband.

När man viker ut väskan/kortet ser det ut såhär.

Längst ner har jag stämplat...

 ... denna text.

På baksidan sitter min personliga stämpel och i mitten på den det lilla fina vikingaskeppet, som passar precis och ger en fin helhet till mitt "verk", tycker jag.

Ha en bra dag!
//Cornelia

3 kommentarer:

Marita Johansson sa...

Åhhh en sånt fint väskkort
Motivet är alldeles urfint
Kram

Susy sa...

Väskan är helt underbar, Cornelia och den super söta stämpeln passar så bra här!

KRAM SUSY

Päivi sa...

Så fantastisk väska! Härlig vikning!

Ha det bäst!