Sidor

tisdag 15 maj 2012

Födelsedagstag

Hej!
Idag visar jag en födelsedagstag. Jag började med att smutsa ner tagen med Distress Ink Pad och Distress Stain. Jag valde färgerna Walnut Stain och Vintage Photo. Jag stämplade även med en textstämpel och en splashstämpel. Det söta motivet heter Den är du värd. Som vanligt har jag färglagt med Promarkers och Flexmarkers. Runt lågan på ljuset la jag stickles och tjejens knappar gjorde jag med Pearlmaker.

I have made a Birthday Tag using the Stamp "Den är du värd".

Ha en fin dag!
Have a nice Day!
/Pysselfröken

3 kommentarer:

Susy sa...

Vilken urgullig tag!
Så fint med bakgrunden och den fina stämpeln som du färglagt så underbart!

KRAM SUSY

Päivi sa...

Supersöt!!!

Cornelia sa...

Det här är ett superanvändbart motiv! Som här... hur perfekt som helst!