Sidor

fredag 27 april 2012

Bara till dej

Det blev ett kort med en stor strut med vita rosor som jag färgat lite med
Distress Ink / broken china.
Texten, ramen och fjärilen som landat på rosorna
har jag oxå färgat med samma dyna och sedan har jag
 embossat med ett klart pulver med glitter i.
Ett stort metallhörn där jag hängt en charms i en kedja,

I did a card with a big cone of white roses that I colored a little with
Distress Ink / broken china.
The text , frame and the butterfly that landed on the roses
I also colored with the same pad and then I
embossed with clear powder with glitter in.
A large metal corner where I hung a charms in a chain.

Under struten har jag limmat ett tårtpapper som jag chalkat i kanterna.
Har även fäst en charms  här.
Motivet  jag använt är den fina stämpeln sjöjungfru
Jag har satt henne att luta mot struten.
Fjällen har fått crackle accents på sej och spegeln har
jag 3d-lackat även stjärten har fått lite 3d-lack,

Under the cone I have adhesive a doilies, which I chalked the edges.
I`ve also attached a charms here.
I`ve used the fine stamp mermaid.
I`ve put her to lean toward the cone.
The scale have crackle accents on and the mirror has
I 3d-painted the tail also got some 3d-paint.






 Här ser man struten från lite olika håll
Here you can see the cone from different sides






Insidan ser ut såhär
The inside look like this



10 kommentarer:

SusanLotus sa...

Supersnyggt!

Mim... sa...

Läckert så snyggt med struten!

Cornelia sa...

Såååå himla läckert det blev!!!!

Majsan sa...

Men ÅHh så superfint, så snyggt med struten och blommorna :)

KRAM MAJSAN

Päivi sa...

Men så häftig "vinkning", supersnyggt!!!

Trevlig helg!

Ann-Charlotte's blogg sa...

Vilket läckert kort, gillar blomster struten!
Trevlig helg!
Kramar

onkis sa...

Jättefint!!

Susy sa...

Underbart läckert kort!

KRAM SUSY

Angelica sa...

GILLAR!
Struten är ju jättefin, kul idé!

Tinas pysselblogg sa...

Så häftigt de blev!!

Mvh tina