Sidor

fredag 13 januari 2012

Små, små godispåsar

Jag har så vansinnigt mycket spillpapper och försöker hela tiden hitta sätt att göra mej av med lite ur förråden. Här har jag gjort ett par små godispåsar, där jag använt spillpapper till toppen. Men jag måste ju säga att det inte minskade mina högar nämnvärt... *S* Toppen har jag för övrigt stansat ut med spellbinders, men det går såklart lika bra att rita och klippa med vanlig sax.

Ännu mer återvinning: jag använde nämligen cellofanpåsarna, som jag fått mina senaste Phunnyface-stämplar i! *S*

En liten söt present till någon som förtjänar det blev det iallafall. Stämpelmotivet är Pocket full of candy, vilket passar perfekt just här!

Small bags with candy, maybe as presents? The stamp is Pocket full of candy, perfect for these bags, I think.

//Cornelia

11 kommentarer:

Majsan sa...

ÅÅH så söta påsar, perfekt till spillpapper :)

Päivi sa...

Ja men den stämpeln är ju bara så perfekt till dessa. Super söta små godispåsar!!!

Däremot så tycker jag inte lika mycket om detta innehåll som chokladen i ditt förra inlägg... fniss... dessa är däremot min mans favoriter ;) Hm... återigen en massa onödig info... heheh...

Ha det bäst! Trevlig helg!

Ann-Charlotte's blogg sa...

Söta godispåsar, stämpeln passar perfekt, bra förslag till spillbitarna...
Trevlig helg!
Kramis

Anita sa...

Du e fantastisk med dina ideer. De är jätte fina.

nina (niwa) sa...

Tack för inspirationen de var jätte söta, jag ha ocksa en växande spill pappers hög.

Cornelia sa...

Päivi! Jag gillar inte heller likörkonfekt nåt vidare... så då tänkte jag att jag kunde ge bort den istället för att äta den själv! *S*

Maya Isaksson sa...

Så söta de blev :) Har också "lite" spillpapper som ligger och skräpar... ska göra minikort med dem tror jag, eller nåt. Jag sparar ju på allt, även mini minibitar av nån anledning...

Stephi sa...

va gulliga

Anette sa...

Så söta!

Marita Johansson sa...

Hmmm nu vet ju jag vad jag ska göra av alla mina spillbitar.
Dina påsar är supersöta.
Kramis

Jessica Fors sa...

Så söta :) En sån enkel gåva som ändå uppskattas så mycket :)