Sidor

söndag 11 december 2011

Läskande underbar

Vet inte om alla hört det ännu men jag har gjort min egna papperskollektion och självklart kunde jag inte vänta länge med att testa dem ihop med mina PhunnyFaces favoriter.
Och Champagnegirl är en av dem och denna gång parade jag ihop henne med texten "Du är så läskigt underbar"
För visst kan det vara läsk hon ligger i ha ha ha...

Do not know if everyone heard it yet but I have made my own paper collection and of course I could not wait long to test them together with my PhunnyFaces favorites.
And Champagne Girl is one of them and this time I paired her up with the text "You are so creepy wonderful"
But in swedish the text means more like " You are so soda-like wonderful"
Because maybe it is soda she is in ;)
Sorry, but somethings is lost in the translation.





Kram / Hugs

4 kommentarer:

Marita Johansson sa...

Ett sånt underbart kort.

Snygga papper har du designat.
Kramis

Susy sa...

Urläckert, Kattiz!
Dina papper är makalöst läckra och detta kort är så härligt!
Stämplen har du färglagt så snyggt!

KRAM SUSY

Stephi sa...

underbar!!!!

Päivi sa...

Supersnyggt! Som allt du gör :) Dina papper är verkligen läckra! Grattis!

Ha det bäst!