Sidor

måndag 5 december 2011

En liten canvas

Här har jag gjort en liten, liten canvastavla med budskapet "Ta dig tid att göra ingenting". Motivet är Solbadaren och jag ville ha en färgstark tavla, men frågan är om inte den här blev lite i mesta laget ändå... Jag har dekorerat med ett utländskt mynt, några snäckor och blommor.

This is a small canvas picture. The text says "Take time to do nothing" and the motif is Sunbather I wanted a colourful picture, but I really think this is too colourful, indeed! I have decorated with a foreign coin, some shells and flowers.

Och med denna tavla vill jag också tala om att nu är jag på semester en vecka. Vi ses lagom till Lucia igen!

And with this picture I want to tell you that I'm on holiday for a week. See you soon again!

Ha det gott! Take care!
Cornelia

3 kommentarer:

Päivi sa...

Men åh... nu börjar jag ju längta till sommaren innan ens vintern börjat ordentligt... ;)

Härlig tavla!

Marita Johansson sa...

Underbart.
Härliga färger man blir glad
Kramis

Carina sa...

Hoppas du har det lika gott som bilden på ditt kort??