Sidor

måndag 28 november 2011

Inspiration till julkul

Hej!

Nu var det dags för mitt första inlägg här. Jag har tänkt att bjuda på lite inspiration till en av Julkuls utmaningar nämligen "Altra en tändsticksask". Jag har använt mig av stämpeln Den är du värd. För att göra henne lite mer "julig" färglade jag henne i rött. Som färgläggningsmetod använder jag Promarkers. På knapparna och bältet embossade jag med guldpulver.

Here is my first post at the PhunnyFace Blog. I want to give you some inspiration for the Christmas Challenge "Julkul", alter a matchbox. I have used the stamp Den är du värd. I have colored her with Promarkers.

/ Pysselfröken

6 kommentarer:

Ann-Charlotte's blogg sa...

Åh så roligt ditt första inlägg som DT. gratulerar!
Mysigt julkort...
Må så gott!
Kramar

Carina sa...

Härligt!!!Som allt du gör!

Cornelia sa...

Kul att se dej här, Frida!

Jättesöt tändsticksask!

Marita Johansson sa...

Jättefin tändsticksask
Kramis

Susy sa...

Så underbart fint, gillar det du gör!

KRAM SUSY

Päivi sa...

Åh så söt! Tänk vad bra att kunna använda sig av stämplar på så olika alster. :)

Ha det bäst!