Sidor

söndag 9 oktober 2011

Dopinbjudningar

Om man ska göra många likadana kort...


... får de inte vara alltför avancerade i utformandet. Men ändå vill man ju såklart att de ska vara fina och beställaren nöjd!

Här är ett gäng dopinbjudningskort som jag gjort. Stämpelmotivet är Gosigt och önskemålet var att bäbisen skulle vara lite brun. Inte helt enkelt, men jag har gjort mitt bästa. Beställaren ville också att korten skulle vara "lila, men inte pastell". De här pappren kommer från KaiserCraft.


Texten har jag embossat i vitt och den lilla nallecharmen tycker jag är så söt!


Insides-texten är utskriven på datorn och sen har jag bara klistrat in den i korten och stämplat en Napp som dekoration.


På baksidan sitter MyTeddy i min handgjort av-stämpel.

När jag till sist packade och skickade korten tog posten TRE hela dagar på sej att leverera dem och under tiden var jag så nervös, så nervös att de hade kommit bort någonstans på vägen. Hemska tanke! Men till sist kom de fram och jag kunde pusta ut.

//Cornelia

5 kommentarer:

Mikaela sa...

superfina!! snyggt färglagt. det där tar ju tid med alla detaljerna!

gillar bebisstämpeln.superfin!

Carina sa...

Jättefina kort, förstår att du vart nervös....

Majsan sa...

Åh så fina dom är, skönt att posten skötte sig till slut!

Angelica sa...

Jättefina!!!
Du lyckades verkligen med bebisen,
Tre dagar kan kännas som evighet vá?!

Ha det bra!

Päivi sa...

oj vilket jobb du lagt ner på dem!!! Superfina är de!