Sidor

onsdag 7 september 2011

Alltid en stämpel som passar!

När jag får en beställning på ett kort... så finns det ALLTID en Phunnyface-stämpel som passar! Här är det ett boxkort till en dam som fyller 80 och då får Blombusan pryda locket.

Jag klistrade fast henne på en remsa OH-plast så hon flyger fritt i luften, men det syns dåligt på bilden, för blommorna på locket är i vägen. Inspiration till att låta blommorna "glida ner över kanten" fick jag av min goa vän Stephi. Lite extra fint, tycker jag!


Insidan på kortet har jag försökt göra så personlig och speciell som jag bara kunde utifrån den information jag fick av beställaren.

Detta är ett snabb-kort. Fick en förfrågan på ett dopkort som måste vara klart redan imorgon. Turligt nog hade man sett ett kort jag gjort med My Teddy tidigare och ville ha ett liknande, så jag slapp tänka så mycket, "bara" göra *ler*



Insidan, med stämplarna Sov Sött och Zzzzz.


Och så baksidan på det här kortet.

Imorgon kommer mitt HUNDRADE inlägg i Phunnyface-bloggen! Vi ses väl här då, hoppas jag?!?!

//Cornelia

5 kommentarer:

Unknown sa...

Boxkortet var helt underbart, verkligen passande och hon blev säkert överväldigad :-) och dop kortet blev ju också så himla bra trots din tidspress ;-)

Stephi sa...

ett så snyggt boxkort, himla fiffigt sådär med blomman i luften.

Kattiz sa...

Åååå så fint! Kul sätt att fästa stämpeln i luften! Kram Kattiz

Sandra sa...

Jättefint boxkort!! Och ett underbart dopkort!!!

Vi ses!

Ziro sa...

Superfint! Det är så kul med alla personliga detaljer som man får plats med i ett boxkort!