Sidor

fredag 26 augusti 2011

Skjortkort en gång till

Just nu känns det som om jag kör lite repriser här, men jag har ett helt annat projekt på G också. Det kommer så snart de nya stämplarna har landat i min brevlåda, för det jag gör ska dekoreras med en av dem...

Under tiden får ni hålla tillgodo med de här skjortkorten. En beställning som det var lite bråttom med, så jag bestämde mej för att ett skjortkort får det bli. De är snabba och lätta att göra, men ser ändå lite "arbetade" ut.

Jag hann ju till och med göra två! *S*


Insidan pryds av Bubba med flöjt.


En liten finess är att bandet av det mönstrade pappret bara är fäst i ytterkanterna, så om man vill kan man stoppa ner ett litet presentkort eller en sedel där bakom.



Och så baksidorna, såklart!


Ha en härlig helg! Och ska ni till Uddevalla, så missa inte Phunnyface-montern på mässan där!

//Cornelia

2 kommentarer:

Ziro sa...

Väldigt snygga kort! Jag gillar hur du gjort med slipsarna!

Kattiz sa...

WOW! Verkligen superläckra! Så användbart även nu till fars dag ;) Kram Kattiz