Sidor

tisdag 16 augusti 2011

Ny kortvikning

Den här kortvikningen är ny för mej, iallafall. Och jag ääälskar verkligen annorlunda vikningar, så jag gjorde två kort på raken. Likadana, ungefär. Men jag tycker inte att det gör något, när de ska ges åt helt skilda håll.

Motivet är Blombusan och på utsidan ser inte korten så nyskapande ut...


... men när man öppnar dem blir det som en liten överraskning för då vecklar de ut sej såhär!


Inuti har jag använt stämpeln Fikadags. Den passar så bra till födelsedagar, tycker jag!


Och så baksidorna, där Blombusan får vara med igen.


Jag har redan ytterligare ett kort med den här vikningen på G. Så kul var det att göra dem! *S* Det skulle vara kul om du skrev en kommentar och talade om vilket av de här två korten du gillar bäst. Jag har en klar favorit, men den talar jag inte om ännu. Vilken tycker du mest om???

//Cornelia

8 kommentarer:

Ziro sa...

Vilken ball vikning! Vart hittar jag en beskrivning av den?

Ziro sa...

Korten är jättesnygga förresten! Glömde skriva det! ;)

Sandra sa...

Jättefina kort! Vilken rolig vikning!!!
Gillar nog det i grå nyanser bäst... tror jag... :D

Ha det gott!

Carina sa...

Fina och en härlig modell på korten:)

Pippin sa...

Jättefin vikning! Kul att kortet ser "normalt" ut på utsidan.

Stephi sa...

snyggt och kul!

Fnusan sa...

Om jag måste välja tar jag det röda kortet fast jag tycker att båda är dunderfina! Läcker vikning, inget jag har sett förr!
Kram Maria

Ann-Charlotte's blogg sa...

Vilken super häftig vikning, korten är jätte fina!