Sidor

tisdag 23 augusti 2011

En ryggsäck med tag. Igen.

Gjorde för en tid sedan min första lilla ryggsäck. Den gav verkligen mersmak, så nu har jag gjort en till. Denna gång till en Anton, som fyller 6 år och börjar i förskoleklass. Att han gillar att fiska syns väl också?

Motivet heter just Jag älskar att fiska och är ur Phunnyface's senaste kollektion. Ja, alltså inte den som kommer i slutet på den här veckan, utan den som redan finns i butiken.


Jag kom på att jag skulle fota baksidan på grejorna också, men orkade inte släpa ut allting igen. Det var dumt. Alltid bättre att fota i dagsljus! Så därför är den här bilden lite gulare, trots behandling i Photoshop.

Hursomhelst. Här har jag använt Cool kille, ett av mina favvomotiv när det gäller kort till grabbar. Jag har färglagt honom likadant som fiskekillen, så att det ska se ut som om det är samma pojke. Akvarellpapper och tombowspennor, precis som vanligt.


Ha en go vecka!

//Cornelia

6 kommentarer:

Stephi sa...

himla snyggt! Smart med en rygga då han ska börja förskoleklass.

Ziro sa...

Oj vad fina! Superduperfina!

Susy sa...

Så underbart läcker!
En sån här måste jag mig våga på någon gång!
SUPERFINT!

KRAM SUSY

Fnusan sa...

Dessa kan du göra 100 av och vi kommer inte tröttna på att se dem. De är superfina!!

Marita Johansson sa...

De är ju kanonfina

Anette sa...

Så jättefint!