Sidor

fredag 29 juli 2011

Boks med en overraskelse

Hei igjen!
Da er min tid som gjeste designer over så dette er mitt siste bidrag som designer.Det har vært kjempe kjekt å være med :).Mange flotte,fargerike og kreative prosjekter og se her i bloggen:)
Takk for at jeg fikk være med og takk for så flotte kommentarer:)

Her er en boks som jeg har satt på hodet,med selve boksen opp.Jeg har brukt dette søte stemplet"bryllupspar" som har fått litt farge med tysjer.På selve lokket har jeg stemplet rundt hele med tekst som ikke ses så godt.

Inni boksen har jeg laget et lite rundt easelkort som er montert fast.Man kan også legge kortet helt flatt men det går akkurat å lukke med kortet stående:)

Ha en fin dag!
Klem fra Anne May





3 kommentarer:

Fnusan sa...

Du har verkligen förgyllt tiden här med underbara och kreativa alster!! Och så måste jag berömma dig för att vara så produktiv!!
Kram Maria

Cornelia sa...

Tack för din tid hos oss! Det har varit toppen att ha dej här, massor av underbara alster har du skapat och din variationsrika och härliga kreativitet sprider glädje omkring sig!

Önskar dej all lycka med kommande projekt! Klem!

Anonym sa...

Som vanligt, ett väldigt fräscht kort/box! Tack för alla fina verk som du delat med dig av!
Kram J