Sidor

måndag 13 juni 2011

Love birds på en tag!

Här har jag tagit en vanlig manilla-tag och klistrat washi-tejp runt den. Ett par biljetter från Maya Road som passar bra till det förälskade paret! Lite mesh under motivet där jag fäste hjärtana som hör till duvorna. Var egentligen inte meningen att duvorna skulle vara för sig men faktiskt så blev det snyggast så här! Härligt med stämplar som man kan variera.



Kärleksfåglarna är färglagda med copics och för en gångs skull använde jag faktiskt bara 4 färger till varje fågel. Visst är de helt bedårande!!


Hålet på tagen har jag täckt med en ros, där ska det inte sitta något band för med tejpens hjälp har denna tag blivit självhäftande. Just nu sitter den på en cd-låda men jag har planer för att den ska sitta på ett paket till en födelsedag i slutet av sommaren, säger inte mer ;)


Jag har flera projekt på gång så jag dyker strax upp igen!!

Massor Kramar Maria

4 kommentarer:

Marita Johansson sa...

Jättefin.
Fåglarna är supersöta

Cornelia sa...

OOOooooh! Så otroligt vackert färglagt! Jag är imponerad!

Ziro sa...

Söt tag! Du har verkligen färglagt duvorna jättesnyggt!

Sandra sa...

Vilken färgläggning!! Nu måste jag ju prova Copics.... :D

Ha det gott!