Sidor

onsdag 4 maj 2011

Min stämpelförvaring!

Jag har länge funderat på att göra en förvaring till min Phunnyface-stämplar och äntligen klickade det till när jag tittade på en pärm för kycklingrecept som jag beställde gratis efter ett tips från en annan scrappare, visste väl att det skulle komma till användning!!  Just nu förvarar den 11 st stämplar men den rymmer fler.
Stämpeln är ursnygga Supergirl och det mönstrade pappret är från Webster´s page.




 Jag har stämplat och embossat motiven på ena sidan av ett tjockare papper och på andra sidan har jag fäst stämpeln.
Kanske skulle ta och beställa fler såna här pärmar och sortera in andra stämplar i!
Massor kramar//Maria

6 kommentarer:

Ziro sa...

Vilken smart och snygg förvaring! Hur fäster du stämplarna på pappret?

Cornelia sa...

Vad är det för mått på pärmen? Ser ju smidig ut... fast jag har då fler än 11 Pf-stämplar *fniss*

Den är superfin och just precis sånt där papper skulle jag verkligen behöva, till ett svensk-amerikanskt kort... var har du fått tag i det?!

Som sagt var, superfin förvaring!!!

Kattiz sa...

Jättefin förvaring :) Har också gått i funderingar vad jag ska hitta på för förvaring till mina :) Supergirl är ju så roliga att färglägga och hon blev ju jätteläcker!
Kram K

Zora sa...

Smart förvaring, tar inte heller så stor plats i hyllan.

Unknown sa...

Snygg och väldigt smart,
Alla mina stämplar ligger i en enda hög,
kanske skulle göra nått sånt.
Kram Elin

Fnusan sa...

Här kommer några svar på frågorna:
Ziro: Jag låter stämplarna sitta kvar på originalplasten som stämplarna sitter på när vi får dem från Phunnyface, sen fäster jag plasten på pappret med dubbelhäftande tejp.

Cornelia: Pärmen är bredden 13.5 höjden 18.5 och djupet är 3 cm. Pappret är Websters page Sweet cherry pie, jag tror det är inköpt hos Panduro. Men om du är intresserad av amerikanskt motiv kan jag tipsa om Bo Bunnys Liberty!

Kramar!

Ps. Guldfågeln har dessa gratispärmar!