Sidor

tisdag 19 april 2011

Påskkort med vilande kyckling

Jag har gjort ett påskkort efter en skiss hos Kristinas Scrapbooking. Stämpeln Vilande kyckling har jag färglagt med Tombows. På näbben och på kammen har jag haft på Glossy Accent. Det gula och gröna mönsterpappret är från Scrapidoo. Fotomattan bakom kycklingen är baksidan av det gula pappret. Jag har ritat en svart ram runt pappret med svart tuschpenna. Glad påsk-banderollen har jag ritat för hand och embossat i svart. Blommorna har jag satt där det var blommor på pappret.


Med en önskan om en glad påsk till er alla!
Ziro 

7 kommentarer:

Cornelia sa...

Ett härligt kort och kul att vi är konkurrenter i samma tävling! Heja dej! *S*

Kram!

Susy sa...

Snyggt kort!
KRAM SUSY

Johanna Thelin sa...

Supersnyggt, kanonbra tips och ideér som vanligt.

Kattiz sa...

Härligt påskgult kort, jag har inte riktigt hittat påskstämningen ännu...

Carina sa...

Hej!
Gulligt Påsk-kort.Och din text är jättebra!

Zora sa...

Kul grej att utnyttja blompapperet, när du dekorerat.

måndotter sa...

Urgulligt!
Jag har själv den kycklingen och jag älskar den.
Glad påsk på dig med. :=)