Sidor

söndag 24 april 2011

Glad påsk med misstag ;)

Hej på er alla, vill passa på att önska er en glad påsk :)
Idag vill jag visa ett kort jag började göra för över en vecka sedan men det blev lite avstannat då jag blev så irriterad på en av mina pennor som läckte och lämnade stora plumpar på skorna på Häxan Hedvig så jag tänkte tipsa om vad man kan göra om detta händer och man inte har lust att börja om från början...

Tyvärr kom jag inte ihåg kameran föränn jag rättat till mitt misstag, men om ni tittar på pappret jag klipte ut mitt motiv från så förstår ni säkert hur det såg ut...


Så jag stämplade upp motivet igen och färglade skor och ben, och klippte ut dem precis som jag gjort med häxkittlen nedan. Sen är det bara att limma dit den ;)


Och här kommer mitt färdiga påskkort... ÄNTLIGEN!


Som ni ser så syns inte mitt misstag alls ;)


Hon är så söt, Hedvig :)


Och jag har gjort ett kort till men får bara visa det i en personlig blogg under tävlingens gång men kika gärna in där också.


Glad påsk från Östergötland,
:)

3 kommentarer:

Cornelia sa...

Blev ju huuuuuuur fint som helst, trots lite extrajobb på vägen!

Uzaan sa...

Det var en bra lösning o resultatet blev ju jättefint.

Ziro sa...

Riktigt fiffig lösning och ett mycket fint kort!