Sidor

onsdag 23 mars 2011

Altrad tändsticksask

När jag var på pysselträff i måndags så altrade jag en tändsticksask. Den är en del av en avtackningspresent som en tjej på mitt arbete fick idag när hon slutar hos oss, snyft...
Stämpeln är jättefina Längtan som jag suktat efter länge, och pappret är Tim Holtz. Jag har gjort ena sidan  som ett kort så man kan vika upp den och den hålls ihop av en fin blombrad.
Tyvärr gjorde jag misstaget att INTE  fota baksidan när den var färdigdekorerad så tänk massor fina rosor, blad och drops vid sidan av texten. Vad man blir sur på sig själv när man gör så...



Massor kramar!

6 kommentarer:

Cornelia sa...

Verkligen en jättefin present, som garanterat uppskattades!

Ziro sa...

Vilken fin ask! Vad fiffigt att göra ena sidan som ett kort att vika upp!

Susy sa...

Jätte vacker ask och fint färglagd vacker stämpel!
KRAM SUSY

Zora sa...

Jätteläcker, Vad är det för tändsticksask inuti?
//:O)

smuulan sa...

Jättefint! Kul att den gick att vika upp, en jättefin avtackningspresent!
Kramis

Anita sa...

Jag skulle bli jätte glad över en sån här present. Jätte fin.