Sidor

fredag 10 december 2010

Flera ljuskort

Jag har gjort ljuskort igen. Här kommer Nisse med julklappar...


... och jag tog fasta på just julklapparna. Slog in ett par små paket och satte som dekoration på kortet.


De små söta julstämplarna är väldigt användbara. Här har jag satt Julljus på insidan av kortet.



Två ljuskort till. På det vänstra sveper Skridskoåkarna fram och på det högra kortet är det Angelica sitter som är mitt motiv.


Tagen på kortet sitter i en liten "ficka" och kan dras ut så att man kan läsa hälsningen.


På kortens insidor har jag använt Adventsljus och Snölykta.
Tredje advent och Lucia står för dörren... jag hoppas att du ger dej själv lite tid att pyssla i lugn och ro, mitt i allt julstök! Njut av tiden, den kommer inte tillbaka! Var rädda om varandra!

//Cornelia

Inga kommentarer: