Sidor

lördag 7 augusti 2010

Tack för min DT-plats!

Måste få tacka Anita och Fredrik för att de gett mig förtroendet att få bli en av phunnyface.
Jag skall försöka göra det bästa jag kan av det ni ber mig om.Känns kanonbra och inspirationen flödar.

Två kort visar jag idag.Ett med phunnyface liten häxa och sjörövare.Det var så längesedan som jag gjorde dessa kort och är väl inte riktigt nöjd med dem längre.De nästkommande, kommer med säkerhet att bli bra mycket bättre.Man lär så länge man lever.

Ett litet självporträtt fick också hänga med.Det stämmer ganska bra på mig........Anita och Fredrik ni har väl inte ångrat er?????

3 kommentarer:

Fredrik sa...

Underbart Carina : )
Härligt självporträtt och vad roligt att du hade liggandes av våran första kollektion och det med att du inte är helt nöjd med dom visar ju bara att du är kreativ och älskar detta : )
Här ångras ingenting, Anita kommer att maila dig senare ikväll.
Välkommen ombord
Mvh Fredrik

Cornelia sa...

Carina! Jag kanske blir tjatig, men... DU ÄR BÄST!!!!
Jag tycker visst att du ska vara nöjd med de här korten, de är jättefina! Så det så!

Grattis Anita och Fredrik, ni har gjort ett gott val!

Anonym sa...

Superfina kort!! Självporträttet var ju underbart! ;-)