Sidor

onsdag 18 augusti 2010

Receptbok

Jag har länge haft den här receptboken (billig, från Biltema) liggande och tänkt att jag skulle göra den lite snyggare. Visst funkar den som den är...


...men nog blev den bra mycket mer inspirerande såhär, med fint papper och stämpeln Chibi Cupcake, blommor och text. Jag har valt att göra dekorarionerna ganska platta och inte så ömtåliga, för jag har ju tänkt att använda boken, den är inget prydnadsföremål.

Jag ska skriva in mina bästa recept och ha den här boken i fritidshuset, så slipper jag dra med mej hela kokböcker, pärmar eller lösa lappar som bara försvinner.

Ha det gott!
//Cornelia

2 kommentarer:

Alexandra sa...

Först tänkte jag "vilken söt receptbok" och sedan fick jag se vad du hade gjort med den och tappade haken. Jättesnyggt!

Jozebelle sa...

Absolut mycket bättre!